niedziela, 2 lutego 2014

Pierwsza postać i oficjalne otwarcie bloga :)

Witajcie!
Na blogu będę funkcjonować jako Akumu (imię mojej postaci) lub We-chan. Cała historia bloga jest opisana w zakładce HISTORIA. Tytuł bloga w tłumaczeniu brzmi "Inne Życie" jak to zinterpretujesz to już Twoja sprawa. Wszelkie zasady znajdziesz w zakładce REGULAMIN. Proszę się do nich stosować.
No to przejdźmy do mojej postaci:


Imię: Akumu
Pseudonim: Ak
Płeć: Chłopak
Wiek: 17 lat (długowieczny)
Gatunek: hybryda kotołaka i elfa
Wygląd: Wysoki i wysportowany chłopak o śniadej cerze. Ma srebrne, długie i wiecznie rozczochrane włosy, jaskrawo żółte oczy o demonicznym spojrzeniu (zmieniają jaskrawość w zależności od jego nastroju i pory dnia), wysoki miły dla ucha głos i zwinne, płynne ruchy. Krótki ale puszysty ogonek i uszy wkomponowane w włosy nadają mu koci wygląd.
Charakter i umiejętności: Chłopak raczej unikający towarzystwa innych, samodzielny, odpowiedzialny. Jest też płochliwy (głównie przez bardzo wyczulone zmysły). Uwielbia wyzwania i wspinanie się. Nienawidzi przemocy i walczy (a tym bardziej zabija) tylko jak musi. Nigdy się nie wywyższa. Jest typem samotnika. Ma niezwykły zmysł równowagi, jest bardzo silny i bardzo wysoko skacze. Ma bardzo mocny sen.
Hobby: wspinaczki i obserwowanie ludzi oraz innych stworzeń, czytanie
Partner: Nawet gdyby chciał to wątpi czy kiedykolwiek kogoś znajdzie
Historia: (Oczami Akumu) Zawsze byłem traktowany jak coś w rodzaju kotka salonowego. Ludzie po stworzeniu mnie i dokładnym zbadaniu wypuścili mnie z klatki. Mogłem spokojnie chodzić po całym laboratorium. Tam uczył się mówić, pisać, żyć. Miałem własny pokój i ochroniarzy, którzy łazili za mną wszędzie dla bezpieczeństwa ludzi tam pracujących. Pewnego dnia obudziłem się przysypany gruzem... Rozejrzałem się do o koła i stwierdziłem, że w pobliżu nikogo nie ma. Od tamtego czasu błąkałem się po świecie. Z czasem dowiedziałem się co się stało z laboratorium. Byłem dobrze wyszkolony więc udało mi się przeżyć, ale nigdy nie atakowałem, zabijałem lub walczyłem bez potrzeby.
Towarzysz: brak
Inne zdjęcia: brak
Steruje: -klaczka-






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz