wtorek, 4 lutego 2014

Nowa postać!


Imię: Derek
Pseudonim: brak
Płeć: chłopak
Wiek: 33
Gatunek: zombie
Charakter i umiejętności: Jestem przeważnie lekko otępiały i powodowany żądzą spożywania mięsa ludzi, choć nie gardzę także innymi gatunkami. Zwykle nie jadam aniołów, ich mięso znajdując jako mdłe. Posiadam umiejętność bezbłędnego lokalizowania świeżego mięsa za pomocą węchu i słuchu. Jestem w tym prawdziwym mistrzem. Jestem powolny, lecz wytrzymały, niewiele co jest w stanie mnie zabić. Nawet utraciwszy jakąś część ciała mogę dalej operować w celu zdobycia mięsa. Chętnie łączę się w stada z innymi zombie, wraz z nimi przemierzam rozmaite miejscówki w poszukiwaniu pożywienia. Posiadam charakterystyczny growlujący głos, który predestynuje mnie do występów scenicznych w zespołach trash i deathmetalowych. Posiadam maskujący wygląd, szczególnie dobrze maskuję się w kostnicach i w nekropoliach. Największą moją zaletą jest cierpliwe dążenie do świeżego mięsa. 
Hobby: powłóczenie prawą nogą oraz zjadanie ludzi. 
Partner: jeszcze nie, choć tęsknię za świeżą kobietą/mężczyżną:)
Historia: obudziłem się w zdemolowanym labie jako żywy trup (ale o definicjach później), co niespecjalnie mnie zmartwiło, bo wcale nie jest tak tragicznie być martwym za życia. Gorzej być żywym za śmierci. Wcześniej byłem normalnym człowiekiem, mikrobiologiem z USA, pracującym w tut. labie. W wyniku Zagłady zaraziłem się bio-molekułą przemieniającą człowieka w zombie padając ofiarą swoich własnych eksperymentów. Typowe.  
Towarzysz: pierwotny głód. 
Steruje: adam_law@tlen.pl 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz