czwartek, 13 lutego 2014

Nowa postać!


Imię: Wita
Pseudonim: brak
Płeć: dziewczyna
Wiek: 27
Gatunek: człowiek
Charakter i umiejętności: Jestem czujna, zawsze! i od zawsze! Nikomu nie ufam, pracuję sama w myśl starego przysłowia pszczół: umiesz liczyć, licz na siebie. Nie jestem zbyt błyskotliwa, ale mam silny instynkt przetrwania. Dobrze władam bronią każdego rodzaju, ale preferuję karabiny (może być np. M60). 
Hobby: w wolnych chwilach szydełkuję 
Partner: w nowym świecie przestał istnieć (dosłownie i w przenośni ;)
Historia: szukając szczęścia uciekłam z rodzinnej wioski gdzieś na północy Rosji. Po 2 latach tułaczki i podejmowania się różnych zajęć (w tym również i tego, który uznawany jest za najstarszy zawód świata) trafiłam wreszcie do Japonii. Tam jeden z moich stałych klientów, bardzo miły zresztą jegomość zaproponował mi, abym pracowała w jego laboratorium jako sprzątaczka. Chętnie podjęłam wyzwanie. Z uwagi na duże walory, zadania, które mi powierzano nie wymagały dużego nakładu sił i czasu, więc mogłam często przyglądać się pracy specjalistów oraz w wolnym czasie rozwijać swoje hobby - strzelanie do puszek. W tym czasie poznałam również mojego ówczesnego partnera, który był weteranem wojennym. Dzięki niemu zapałałam miłością do broni i wojny i nadal doskonaliłam refleks i technikę. Aż tu nagle cały mój świat stanął w płomieniach. I tu zaczyna się całkiem nowa historia Wity - rosyjskiej emigrantki.
Towarzysz: brak
Inne zdjęcia: brak
Steruje: t*****e.s*t@gmail.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz